Blog | Haber

Neden Youtube Hesap Satın Almalısınız ?

Neden Youtube Hesap Satın Almalısınız ?

Youtube kullanmak, bir işletme sahibi olsanız da, oyun videoları çeken ve yayınlayan normal bir yayıncı olsanız da işinize yarayacak bir platformdur. Burada kullanıcılar ile etkileşime geçmenin en iyi yolu olan videoları sergileyebiliyoruz. Öyle ki buradan belirli bir izlenme ve abone sayısına ulaşıldığında reklam yöntemi ile para bile kazanılabiliyor. Ki zaten youtube temel amacı video paylaşma olsa da reklam veren ile yayıncıları bir araya getirir. İki taraf da birbirini görmeden aracı firma olarak reklamları yayınlar. Burada eğitici videolar paylaşabileceğimiz gibi kısıtlanan videolar haricinde her türlü videoları paylaşabiliriz. Neden Youtube Hesap Satın Almalısınız ? sorusunun yanıtı ise, eğer işletmeniz veya para kazandıracak bir girişiminiz için birden fazla hesaba ihtiyacınız varsa, işleri daha kolay ve hızlı halletmek istiyorsanız mükemmel bir seçenektir. 

Nasıl Youtube Hesap Satın Alınır ? sorusu için de öncelikle aşağıdaki ürünlerimizi ziyaret edin ya da yeni eklenecek hesaplar için buraya tıklayarak bilgi sahibi olun. 

Youtube.com - Otomatik Kayıt Kanallı Hesap
Youtube Kanal hesapları - 80-99 kanal kayıtlı yılı 2014 - 2016
Youtube Kanal hesapları - 7-14 kanal kayıtlı yılı 2015 - 2021
YouTube Premium PROMOSYON KODU - 3 aylık abonelik

Videolarınız burada güvenle depolanır, ilgili başlıklar ve etiketler ile daha fazla kullanıcıya erişebilirsiniz. Örneğin bir ürün satıyorsanız videonuzu güzelce düzenleyebilir ve yayına alırsınız. Böylece ürünü satın almak isteyen kullanıcılarınız, ürünlerini kargoları geldiğinde değil daha önceden görürler. Ve etkileyici videolar ile daha fazla satış yapma imkanınız olacaktır. Youtube dünyanın en büyük video paylaşım platformu ve Google'a ait. Yeni çıkan shorts bölümünde bile pek çok kitleye kolayca erişebileceğinizi söylememiz gerekiyor. 

Youtube Tarihçesi, Youtube ile Neler yapılabilir ? Youtube Faydaları

Türkiye’de ve dünyada en popüler toplumsal mecraları A’dan Z’ye anlattığımız  “Sosyal Ağlar” konulu makale dizisine devam ediyoruz. Bu kez sırada Youtube var. Bu makalede “Youtube Tarihi”ni anlatacağız. Ardından “Youtube Nedir?”, “Youtube Nasıl Kullanılır?”, “Youtube Niye Önemlidir?”, “Youtube’un Özellikleri Nelerdir?” ve “Youtube Terimleri Nelerdir?” sorularına yanıt  vereceğiz.

Her sene dijitalle alakalı bir olgu uzmanlar tarafınca öne çıkarılır. Söylemler çoğu zaman aynıdır. Örneğin “bu sene mobilin yılı olacak”, “bu sene video içeriklerin yılı olacak” gibi… Aynı söylem Youtube için de dillendirilmeye başlandı. Özellikle 2016 itibariyle Youtube hem içerik üreticilerinin (influencer) aynı zamanda markaların odağında…

Bu sebeple şu demek oluyor ki gündemi yakalamak adına YouTube hakkındaki ayrıntılı bilgiye haiz olmakta fayda var diye düşünüyoruz. O yüzden bu makaleyi yazdık. İşe, YouTube’u a’dan z’ye tanıyarak başlayacağız. Öncelikle “YouTube Tarihi” başlığını atalım.

Video izlemenin yanında kişiler arası etkileşimi en çok düzeye çıkaran popüler toplumsal ağ YouTube; Chad Hurley, Steve Chen ve Jawed Karim adlı 3 eski Paypal mensubu tarafınca 2005 yılında, ABD Birleşik Devletleri’nde kuruldu. Time dergisine bakılırsa, YouTube’un ortaya çıkmasında site kurucularının görüş farklılığı var. Burada anlatılmak istenen şu; Hurley ve Chen’e bakılırsa platform, Chen’in dairesinde meydana getirilen bir akşam yemeği sonrası video paylaşımında yaşanılan sorunlardan dolayı çıktığını savunurken, Karim ise YouTube fikrinin Janet Jackson’ın canlı gösterim ilçesinin ve 2004 Hint Okyanusu depreminin arkasından çıktığını belirtiyor.

Youtube’un doğuşu 2005 yılının Şubat ayında , YouTube.com alan adının satın alınmasıyla ve faaliyete geçmesiyle başlıyor. Böylelikle seneler arasında milyonlarca kullanıcıya ulaşacak olan ve bir çok da video yüklenecek olan Youtube’a öncelikle sitenin kurucularından Jawed Karim, “San Diego Hayvanat Bahçesi“nden bir video yüklüyor.