Kullanıcı Sözleşmesi

Kullanım Şartları:

1. Satın aldıktan sonra 30 dakika içinde malların kalitesini kontrol edin (ürün açıklamasında bununla ilgili hiçbir şey söylenmemişse). Hesaplarla ilgili sorun olması durumunda, destek ile iletişime geçin, belirtilen süreden fazla geçmiş olsa bile her zaman bir toplantıya gitmeye çalışırız. Ancak bu, bir gün içinde abonelikten çıkabileceğiniz anlamına gelmez. Ne kadar uzun süre beklerseniz, yenisini alma olasılığınız o kadar az olur. %100 değişim garantiniz video kaydıdır.
 

2. Satın alınan ürün/hizmet iade edilemez. Lütfen Aldığınız ürünü Bilinçli bir satın alın.

3. İade (para iadesi) ancak ürünün benzeriyle değiştirilmesi mümkün olmadığında mümkündür. Para iadesine ulaşırsa ve ödemenin yapılacağı hizmet komisyonu %1'den fazla olursa - transfer sırasında komisyon dikkate alınacaktır. Örneğin, aynı paytr, yabancı cüzdanlara yapılan transferler için %3 alır.

4. Hesap değeri 100 TL/ adet veya daha fazla olan bir değiştirme için destek ile iletişime geçtiğinizde , mağazanın bir video satın alma talep etme hakkına sahip olduğunu lütfen unutmayın . Video kaydı zorunlu bir prosedür değildir, ancak hatalı hesap durumunda yenisini alma garantisi için video kaydı almak %100 değişim yapmamızı sağlar.

Bir hesap satın alma videosunu kaydederken, ödeme anını ve malların mağazadan teslimini ve ardından bir sonraki giriş denemesini kaydetmeniz gerekir. Yalnızca sağ tıklayarak kopyalayın, yani verilerin CTRl + C ile kopyalandığı ve kabul etmiyoruz videoda.

Not Özellikle akılllı cookie ile olanlar için: Satın aldıktan sonra video kaydetmenize gerek yoktur. Ödeme anını kaydetmeniz ve hesabınıza giriş yapmanız gerekir.

5. Problemli alışverişinden yalnızca alıcı sorumludur . Malların iadesi veya bazı ek kriterlere sahip benzerleri ile değiştirilmesi mümkün değildir! Satın almadan önce canlı destek müşteri temsilcimizle tüm sorularınızı netleştirmek daha iyidir.

 

HESAPAL.COM.TR Kuralları bilmemek sizi sorumluluklardan kurtarmaz!

Değerli müşterilerimiz , hesaplarınızla ilgili sorun yaşıyorsanız desteğe yazın .
 

Şunları içermelidir:

1. Sipariş numarası (sipariş numarası yok mu? - posta)

2. Geçersiz hesapların listesi

Not Özellikle zeki müşterilerimiz olanlar için: Satın aldıktan hemen sonra "merhaba" yazıp ve 10-12 saat içinde tekrar geri dönüş sağlayıp iade istiyorum diyenlere cevabımız - yenisi olmayacak!